Fridas mat

Precis när du trodde att det omöjligt kunde finnas fler matbloggar så kom det en till.

Kalas: planeringsstadie

Den 11:e augusti fyller jag år, 29 närmare bestämt. Nu är väl förvisso 29 ingen ålder att fira, men det är ju ett utmärkt tillfälle att få okynnesbaka. Förra året blev det tio olika sorters bakverk, och här har ni en bild på hur det såg ut då.

Hur mycket tårta och kakor det blir i år har jag ingen aning om, men jag har så otroligt många recept som jag vill testa så det blir antagligen någon liknande mängd. Det är ju så kul att baka!

Ett svar till “Kalas: planeringsstadie

  1. Nellie-Sockertussen december 7, 2011 kl. 7:49 e m

    Jisses vad gott det ser ut =)

    Jag har en tävling på min sida som jag tänkte tipsa dig om, du kan vinna ett unikt smycke =)

    Och nästa vecka kan du vinna en köksassistent från OBH Nordica =)

    Titta gärna förbi och var med och tävla!

    Kram
    /Nellie

    http://sockertussen.blogspot.com/2011/12/tavling.html

Kommentera

