Fridas mat

Precis när du trodde att det omöjligt kunde finnas fler matbloggar så kom det en till.

Lyxproblem

Alltså, nu sitter jag här med en stor påse fylld med kantareller men kan inte för mitt liv bestämma vad jag ska göra med dem. Vi var ute en sväng hos mina föräldrar idag och pappa hade plockat massvis med kantareller som vi fick med oss hem. Så naturligtvis kommer kvällens middag innehålla denna fantastiska svamp, men vad  det blir för maträtt har jag inte en aning om!  Jag har mängder av recept i huvudet och kan inte välja ut ett! Åh, denna beslutsångest…

Kommentera

