Fridas mat

Precis när du trodde att det omöjligt kunde finnas fler matbloggar så kom det en till.

Glad midsommar!

Nu måste jag naturligtvis passa på att önska mina läsare en riktigt glad midsommar, hoppas att ni får en fantastisk helg med mycket god mat, dryck och trevligt sällskap!

Kameran får följa med mig i helgen, så jag hoppas att jag kommer ihåg att ta mycket kort så jag kan bjuda på ett inlägg om min midsommar om ett par dagar!

3 svar till “Glad midsommar!

  1. spiderchick juni 24, 2011 kl. 10:08 f m

    sv. haha jag har liksom stormkokat dom så de är hårda innuti och mjuka utanpå, not good 😉

    Glad midsommar!

  2. Mårtenssons kök juni 24, 2011 kl. 11:31 f m

    Glad midsommar på dej också!

  3. Fridas kök juni 24, 2011 kl. 11:30 e m

    Glad midsommar till dig med! Hoppas du har en bra helg!

Kommentera

