Fridas mat

Precis när du trodde att det omöjligt kunde finnas fler matbloggar så kom det en till.

En regnig söndag i juni.

Usch, idag har det verkligen regnat hela dagen. Jag var sugen på att ta en långpromenad men jag är inte lika sugen på att bli genomblöt så den där promenaden får nog vänta ett tag till.

Bengt åkte till Jönköping i fredags och kommer hem sent ikväll/tidigt imorgon, och på grund av detta har jag faktiskt inte lagat så mycket mat i helgen. Jag tycker att det är så trist att laga mat för en person, så det har blivit mycket jordgubbar med mjölk och mackor för min del (mackorna åts för sig och inte i mjölken). Idag gjorde jag en ytterst liten kraftansträngning vid lunchdags och stekte upp ett halvt paket kalkonbacon och ett halvt paket halloumi. Gott, men inte speciellt mycket att blogga om.

Jag kan ju i alla fall upplysa er om att jag har en hel hög med halvfärdiga blogginlägg som bara väntar på att färdigställas, ska ta tag i det där snarast.

Kommentera

