Fridas mat

Precis när du trodde att det omöjligt kunde finnas fler matbloggar så kom det en till.

Jordgubbar!

Ikväll är inte Bengt hemma, så istället för att laga mat för en gör jag det enkelt för mig och äter det här till middag:

Svenska jordgubbar! Ja, jag åt dem med mjölk alltså. Nu när det är säsong äter jag jordgubbar minst en gång om dagen, oftast till frukost, men ibland även till lunch eller middag. Om jag inte tröttnar? Pah, inte en chans.

2 svar till “Jordgubbar!

  1. linn juni 17, 2011 kl. 8:09 f m

    En av de bästa sakerna med sommaren!

Kommentera

