Fridas mat

Precis när du trodde att det omöjligt kunde finnas fler matbloggar så kom det en till.

London!

Ja, som ni har märkt har det varit hemskt tyst här de senaste dagarna, och nu ska ni få förklaringen varför! Det är nämligen så att jag och Bengt åkte till London i fredags och kom hem för ett par timmar sedan. Tyvärr är jag ännu inte en så duktig bloggare att jag tidsinställer en hög med inlägg under tiden jag är borta, men jag ska absolut försöka bättra mig nästa gång.

London då? Jo, det var alldeles fantastiskt, men det återkommer jag till i ett senare inlägg.

2 svar till “London!

  1. Mårtenssons kök juni 7, 2011 kl. 7:20 e m

    Kul med en liten resa sådär, ser fram mot inläggen om vad ni haft för er.

  2. malin/lokalresan juni 8, 2011 kl. 10:34 e m

    London är ju alltid alldeles fantastiskt! Längtar tillbaka dit lite.

Kommentera

