Fridas mat

Precis när du trodde att det omöjligt kunde finnas fler matbloggar så kom det en till.

Hurra hurra!

Idag fyller min sambo hela 29 år och det ska naturligtvis firas! Jag frågade honom vad han ville äta till middag på sin födelsedag men jag fick inget riktigt svar så… ja, jag gör såklart en smörgåstårta. Det brukar gå hem. Fast han måste ha plats för lite fika sen också, för jag har nämligen bakat petit chouxer för första gången (och de blev lyckade!). Petit chouxerna ska fyllas med rårörd vaniljkräm och jordgubbar, låter ganska gott va?

Recept och sånt får jag be att återkomma med, nu tänkte jag hinna dammsuga lite innan Bengt kommer hem från jobbet.

3 svar till “Hurra hurra!

  1. spiderchick maj 26, 2011 kl. 8:42 e m

    grattis får en la säga! 🙂

Kommentera

