Fridas mat

Precis när du trodde att det omöjligt kunde finnas fler matbloggar så kom det en till.

Söndagsinspiration?

Nä, nu kom ju inte hela receptet med men om någon är intresserad så lovar jag att publicera det. Och detta är alltså ett recept från Allt om Mat 1980 och inget jag kan ta åt mig någon som helst ära för.

2 svar till “Söndagsinspiration?

  1. Filippa H. mars 8, 2011 kl. 9:14 f m

    …! Salladsgelé, ja, vad skall man säga? Usch, tycker jag känns passande, hahaha. Har du testat? 🙂

    • fridasmat mars 8, 2011 kl. 4:42 e m

      haah, nej jag har inte testat! jag har lite problem med gelé i efterrätter och jag har stooora problem med gelé i mat. uuh, jag ryser bara jag tänker på det!

Kommentera

