Fridas mat

Precis när du trodde att det omöjligt kunde finnas fler matbloggar så kom det en till.

Allt om Mat 1980

Eftersom jag inte har lagat någon slags mat eller ens bakat något idag så finns det ju inte så mycket att blogga om. Så jag tänkte istället bjuda på en reklam från en Allt om Mat-tidning, anno 1980 (jag hittade en hög gamla tidningar hemma hos mina föräldrar). Varsågoda och njut!

Wow!

Tidningarna är en till synes outtömlig källa på fantastisk reklam och skojiga recept, för att inte tala om alla bilder! All mat är beige! Nåja, nu överdrev jag en smula men jag ska visa er så småningom. Idag får ni nöja er med den här potatisreklamen.

Ett svar till “Allt om Mat 1980

  1. sockerdrommar mars 6, 2011 kl. 10:54 f m

    Haha, åh vad sådant är kul, gamla tidiningar! Läsa om ”modematen” ( typ tacos och wok)!

Kommentera

