Fridas mat

Precis när du trodde att det omöjligt kunde finnas fler matbloggar så kom det en till.

Frukost

Frukost är det bästa jag vet. Eller ja, det är i alla fall min favoritmåltid. Nu är det ju inte alla som har det så lyxigt som jag och kan äta långfrukostar varenda dag, men så fint kan man alltså ha det om man lider av en liten lätt arbetslöshet (jag har för närvarande en pytteliten deltid i världens bästa butik och inte så mycket mer).

Nä, nu ska jag gå och sätta en deg. Jomenvisst, det blir kalljästa bröd till frukost imorgon.

Idag började min dag så här. Hembakt bröd, en halva med cream cheese, kalkonpastrami och gurka, en halva med smör och apelsinmarmelad. En näve frysta björnbär som toppats med vaniljyoghurt samt en kopp te.

3 svar till “Frukost

  1. Fotograf Cecilia februari 22, 2011 kl. 9:59 e m

    vilken fin o bra matblogg du har Frida. Heja dig!

  2. matverkstan februari 24, 2011 kl. 2:59 e m

    Ser ut som en toppenfrukost!

Kommentera

