Fridas mat

Precis när du trodde att det omöjligt kunde finnas fler matbloggar så kom det en till.

En synnerligen slapp lördag.

Det var alltså igår som det åts quesadillas här hemma, tätt följt av ganska mycket vin och en utekväll på NH. Idag har det varit betydligt lugnare på både matlagningsfronten och vad gäller kvällsaktiviteter. Jag jobbade 11-15, och när jag kom hem slog tröttheten till. Ingen av oss var speciellt sugen på att laga mat, så då blev det såhär:

Jo jag vet, Bengts pizza till vänster ser ungefär tusen gånger roligare ut än min. Men min med sardeller, kapris och vitlök var riktigt god! Till maten såg vi på ett avsnitt av den skrattretande töntiga serien Spartacus: Blood and Sand (kaskader av datagjort blod ftw!), och efter maten såg vi på den här filmen. En söt liten sak, och då menar jag filmen.

Kommentera

